27 Temmuz 2012 Cuma

AVEA GSMOBİL

aveaİYİ GÜNLER HAYIRLI ÇALIŞMALAR :aslında bu bir şikayetten çok insanları uyarı için yazılmıştır.
ocak ayında hayatımın enbüyük hatasını yaparak avea dan 2 adet modem aldım.
1 ay geçmeden bilgisayar cihazı tanımadı,cihazın yetkili servisi firmaya gönderdim firma tamir etmemek için müşteri kullanım hatası dedi ve cihazı geri iade etti.avea da müşterisine değil yetkili servise inandı ( bana yeni cihaz almam söylendi yeni modemin fiyatını öğrenince bana değilde yetkili servise neden inandığını daha iyi anladım tam 100 tl cihaz )bu arada ben ve eşim dışında kullanan yok ve ikimizdede modem var tak cıkar bile yapmıyoruz nasıl kullanıcı hatası olduysa,birtürlü cözüm bulmadılar.bu arada iptal işlemide yapamıyoruz çünki tahaütname verdiğim için 300 tl üzerinde masraf çıkarıyorlar.3 aydır kullanmadığım internetin parasını bana ödetiyorlar ama asıl sorun şu dün 2.medemde aynı hatayı verdi ve şuan onuda kullanamıyorum ve şuan 2 tane kullanmadığım hattın parasını ödüyoruM.birdaha avea mı asla asla ASLA.ben yandım siz yanmayın.

 

 

Selami A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder