25 Temmuz 2012 Çarşamba

Baymak'sa Asla

baymakBeyaz Eşya Merkezinden 9.000 btu 12/07/2012 tarihinde intermetten Baymak klima aldım. Ender yaptığım hatalardandı. Baymak servisi de 13/07/2012 tarihinde klimayı taktı. 3 saat sonra arayıp klimanın asli görevi olan soğutma işlemini yapmadığını söyledim. 2 servis gönderdiler ikisi de çok güzel soğutuyor bu ürün bu kadar soğutur normal hatta çok güzel dediler. fakat servis gazına bile bakmadı iki forma da şikayet olarak soğutma yapmıyor dedim.
İstediğim ise klimanın ağzına elinizi 10 cm uzağına tuttuğunuz da soğuk değil ılık hava veriyor 10 dakika karşısında (10cm uzağında) durun hiç bir etkisi yok diye şikayet de bulunmuştum. 30 tl lik pervanenin ilk kademesindeki kadar bile soğukluk vermiyor. kesinlikle 10cm uzağına soğuk üflemeyen ve klima olduğu iddaa edilen aleti geri alamayacaklarmı
Asıl ilginç olan Servisleri Bu kilima Bu Kadar soğutur demesi
Sakın kimse Baymak alıp da başını belaya sokmasın.15 telefon görüşmesinden sonra bana bu klimanın gücü bu kadar denildi.

 

Önder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder