5 Temmuz 2012 Perşembe

Darty mağazası arızalı ürünü iade almadı

darty23.07.2012 tarihinde Pendik Marina’da bulunan Darty mağazasından oğluma doğum günü hediyesi olarak PRO 2 PROBOOK PRBT751 marka tablet satın aldım, eve gelir gelmez açarak içine 10-15 tane uyun yükledim, öncelikle denediğimde oyunların tablete uyum sağlamadığını farkettim, ya sesi çıkması gereken oyunlarda ses çıkmıyor veya oyunlar hiç açılmayarak hata mesajı veriyordu, sabah incelemeye devam etmek üzere kapattım, bu arada kapatmadan önce baktığımda şarj doluluk oranını %90 görünüyordu. Sabah açmak istediğimse ise maalesef başarılı olamadım, tablet bir türlü açılmıyordu, bütün yazılar sırasıyla çıkıyor, tam ana ekran geldiğinde kendi kendine kapanıyordu, şarjının bitmiş olabileceğini düşünerek şarja taktım, yaklaşık yarım saat şarjda kaldıktan sonra tableti açmayı başardım, şarj doluluk oranını kontrol ettiğimde %1 görünüyordu demek ki gerçekten şarjı bitmiş diye düşündüm, fakat 5 dk. Kadar sonra tekrar kontrol ettiğimde şarj doluluk oranının %100 olduğunu gördüm ve iyice canım sıkıldı. Henüz ürünü almamın üzerinden 12 saatten az bir zaman geçmesine rağmen bu kadar sorun yaşamak canımı fazlasıyla sıktı, Darty müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım, bana ‘’işletim sistemcili ürünlerde ve cep telefonlarında kutu açıldıktan sonra kesinlikle iade alamadıklarını’’ söylediler, peki kutu açılmadan ürünün arızalı olup olmadığını nasıl anlayabilirim diye sorduğumda maalesef uygulama böyle dediler. Eğer ürünümün arızalı olduğunu düşünüyorsam tüm yedek parça ve aksesuarları ile birlikte alarak servise göndereceklerini, 20 iş günü içerisinde servis de arızalı olduğuna kanaat getirirse iade veya değişim hakkımın olabileceğini söylediler. Oğlumun yaşadığı hayal kırıklığı ve üzüntü ise bu sürecin en sıkıcı kısmıydı. Sonuç olarak bu uygulama çok saçma ve mağduriyet yaratan bir uygulama, hakkımı sonuna kadar arayıp gerekirse Tüketici Hakları Mahkemesine başvuracağım, açtığım anda arızalı olduğunu anladığım bir ürün 24 saat geçmeden nasıl iade edilemez? Bu firmadan ben ve ailem bir daha asla alışveriş yapmayacağız!!!!

 

NURCAN KALAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder