14 Temmuz 2012 Cumartesi

avea ayak üstü...(avea call center gibi...)

aveadün avea müşteri hizmetlerinden aradılar. dışarıda çocuklarla beraberdim. telefondaki güzel sesli bayan "normalde 15 tl olan şebeke içi 3000 dakika sizin için %40 indirimli 9 tl" dedi. daha sonra söylediklerini tam anlayamadım. yanlışlıkla 1'e bastım meğer 1 de evetmiş. hemen hattıma tanımladılar 9 tlyi bana kitledi avea. daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ulaşana aşk olsun. neyse ulaştık sonunda. hitap aynı "size nasıl yardımcı olabilirim?" derdimi anlattım hattınıza böyle birşey tanımlanmamış diyor bayan görevli. ben tabi biraz sert çıktım artık biraz müzik dinletti beni sakinleştirmek için:) daha sonra "evet tanımlanmış" dedi ben istemiyorum dedim "efendim bir kez faturanıza  yansıyacak" dedi. ben de kızdım iyi o zaman dedim aveaya hediyem olsun 9 tl dedim telefonu kapattım ve paketi iptal ettim. yani sevgili dostlar 1 saniye bile konuşmadan 9 tl bagış yaptım aveaya. ben de ne diyeyim artık burdan da herkese duyuruyorum ramazan öncesi bütün fitre ve zekatlar avea'ya arkadaşlar... ilk fitreyi de ben ödeyecegim 9 tl. YAŞASIN AVEA. HERŞEYE BİR ÇÖZÜMÜ VAR AVEANIN...

MUSTAFA ŞEKER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder