23 Temmuz 2012 Pazartesi

Bunun altına imzanızı atar mısınız

imzaNiğde Elit Giyim adlı mağazadan 2011 eylül ayında 300 tl vererek 1 takım elbise aldım. Mayıs 2012 de bacak arasında aşınma , solukluk ve yer yer cekette çökme nedeniyle ürünü satın aldığım mağazaya götürdüm yani Elit Giyim'e . Sağolsunlar bana hak verdiler ve takım elbiseyi imza giyime göndereceklerini söylediler. En az 2 ay sonra bana haber verdiler ki imza giyim iade talebime cevap vermiş hem de kullanıcı hatası şeklinde cevap vermiş. Bunu demek için beni 2.5 ay neden bekletiyorsun? Yün oranı fazla olduğu için aşınma var, kullanıcı hatası demişler , herhalde o oranları müşteri olarak ben ayarlamıyorum, bu nasıl bir sorumsuzluk. Ben bu sorunları yaşamamak için kaliteli marka diye bildiğim İmza Gİyimden alışveriş yaptım, onlar beni mağdur etti. Şikayetçiyim... Paramı geri istiyorum.

 

Mustafa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder