17 Temmuz 2012 Salı

Avea

avea03.04.2012 avea müşteri temsilcisi beni arayıp tarifemle ilgili indirim aldığımı ve yeni kampanyalarla ilgili bilgilendirmede bulunacağını bildirdi. konuşmamızda indirimin tarifeme yansımasını talep ettim fakat bunu yıl yada ay olarak taahhüt etmediğimi bildirdim hat taşıma veya tarife değişikliğinde taahhüt olmayacağını 3 defa müşteri temsilcisi bayana beyan ettim oda kesinlikle taahhüt olmadığını sadece kullandığım aydan yükümlü olduğumu söyledi. fakat bugün (16.07.2012) hat değişikliği yapacağım için avea'ya güvenmediğim için müşteri temsilcisini aradım taahhüt olduğunu öğrendim. şikayetimi temsilciye ilettim bakalım avea ne kadar kurumsal ne kadar müşteri odaklı öğreniceğiz.

 

 

Murat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder