23 Temmuz 2012 Pazartesi

Tepe Home Şikayet

tepe_homemerhaba ,
Geçen sene yaz sonu aldığım 2 adet berjer koltukta döşeme problemlerim var. yaklaşık 1 ay önce bildirdiğimde önce bir arkadaş geldi problemi var dedi. resimledi fabrikaya gönderdi resimleri. hemen akabinde aynı hafta gelip aldılar koltukları.Düzgün ambalajlayarak. 3 hafta orda kaldı. 3 hafta sonunda bizim aramalarımızla koltuklar geldi. kirlenmiş ambalajlanmamış şekilde teslim edildi. Elimize herhangi bir evrak verilmedi. kontrol ettiğimizde müdahele yoktu. Aradık biz size döneriz klasiği. 10 gün sonra bir bayan aradı bize verilmesi gereken evrağı bana okudu. evrakda bizim şikayetçi olmadığımız herşey kontrol eidlmiş. döşeme lekesine kadar fakar. dşemedeki buruşma ve kol başlarındaki sivriliklerden bahsedilmiyor. Bayana sordum bu belge bize niye vermediniz. tepe home vermezmiş. Tüketici hakkı değilde Tepe Home kuralları uygulanıyor resmen. Ben aynı koltuğu daha ucuza piyasadan alırdım sadece onların kalitesine müşteri hizmetlerine güvendiğim için aldım. mağdur oldum

 

Nilüfer Ç.

1 yorum: