13 Temmuz 2012 Cuma

Grupanya dan aldığım Sözde İsme özel 2'li tükenmez kalem

Grupanya alışveriş sitesinden 12.06.12 tarihinde İsme özel 2'li tükenmez kalem satın aldım. Ürünler yaklaşık 3 hafta önce geldi. Ancak İsim falan yazmıyor. Müşteri hizmetlerini aradım ürünleri geri göndermemi durumu düzelteceklerini bildirdiler. Ürünleri gönderdim 2 gün sonra kalemlere yazı yazılamıyor diye bilgi maili geldi... Başkada bir faaliyet yok o günden bu yana ürünüm ortalıkta yok müşteri hizmetlerini arıyorum çözüm merkezine ilettik efendim 48 saat içinde dönecekler size başka bir arzunuz var mı? diye soruyor utanmadan arayan soran yok, ürünlerimde yok... Bu kadar beceriksiz, kabiliyetsiz,ilgisiz ciddiyetsiz başka bir firma görmedim... Rezil bir çalışma şekilleri var...

 

 

Hatice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder