25 Temmuz 2012 Çarşamba

Kredi kartı yıllık kullanım ücreti

finansbankKredi kartımdan yıllık kullanım ücreti kesildi ve bu kart öğrenciyken bana "herhangi bir kullanım ücreti yoktur" denerek satışı yapılan bir karttı. üstelik kartı kapatmak için şubeye gittiğimde de "kartınızın ücreti yok hatta içerisinde para puan var kapatmayalım isterseniz" diyerek beni ikna ettiler. Fakat temmuz ayı içerisinde kredi kartıma 25 TLlik bir kullanım ücreti yansıtıldığını farkettim. Finansbankla olan tüm işlemlerimi en kısa sürede bitireceğim ve bir daha ne kadar avantajlı olursa olsun finansbankın herhangi bir kartını ya da kredisini kullanmayacağım. Çevremdeki herkese söylediğim gibi size de söylüyorum asla güvenmeyin ve kredi kartı almayın. Kimseye tavsiye etmiyorum Finansbankı.

 

 

Duygu A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder