14 Temmuz 2012 Cumartesi

Doğan çanta dan (Konya) alış veriş yapanlar dikkat

25/06/2012 tarihinde Konya da bulunan Doğan Çanta dan almış olduğum bayan çantası bir hafta sonra sapı çıktı. Almış olduğum çantayı firmaya değiştirmek için geri götürdüğümde fatura istediler bende faturayı kayıp ettiğimi ve kendi kayıtlarından alış tarihimi tespit ettirdim. Ellerinde aynı ürün olmadığını fabrikaya göndereceklerini yeni ürün talep edeceklerini belirttiler, ben bu üründen vazgeçtiğimi bunun yerine başka bir ürün almak istediğimi söyledim onlarda ille de fatura görmek isteriz diye inat ettiler.

Yapılan bu işlemin etik olmadığını insanların sizlerin ürünlerine güvendiği için buraya geldiklerini belirttim ama nafile anladığım kadarıyla firma olarak ürünlerinin arkasında durmuyorlar.

Aynı şekilde buradan aldığım bayan terliği kısa süre dikişlerinde attı iade için götürmemiştim ama götürmek gerekiyormuş.

Doğan çantadan alış veriş yapacak olan arkadaşlara, dostlara ve tanıdıklara buradan alış veriş yaparken biraz daha düşünmelerini isterim.

 

Hüsamettin

1 yorum:

  1. insanları kandırıyorlar,bencede buradan alışveriş yapanlar daha dikkatli olsunlar

    YanıtlaSil