27 Temmuz 2012 Cuma

Telpa telefonumu bozup gönderdi

telpaİ9100G model Samsung telefonumu açılmadığı için telpa servisine gönderdim benden 100 tl ücret aldılar telefon geldiğinde çalışıyor fakat batarya %60'ı geçmiyordu tekrar gönderdim 43 gün geçti telefonunuzu yapamıyoruz dediler geri gönderdiler telefonun güç tuşu içine kaçmış cihaz 5 saniye çalışıyor sonra ekran titreyerek geri gidiyor. 50 tl ücret almışlardı yapacağız diye telefon kullanılamaz hale geldi bozduklarını ört pas etmek için telefon müşteri talebiyle iade edildi yok yurdışından geldiği için yapamadık gibi şeyler yazmışlar. Birde telefonumun 1 yıl uluslarası garantisi olmasına rağmen garanti dışı bıraktılar telefonu siz bozdunuz ben mi bozdum ki garanti dışı bırakıyorsunuz. Servisi arıyorum temsilci çıkıyor 8 dakika görüşüyorum biz size döneriz deyip beni başınızdan atıyorsunuz. Hiç mi utanmadınız o telefonu bozup o halde göndermeye. Bir daha samsung marka ürün almam. Ben ne yapayım bozuk telefonu şimdi?

 

Mehmet A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder