4 Temmuz 2012 Çarşamba

servise yolladığım laptopum hasarlı döndü

hphp marka laptopumu bazı arzalarından dolayı yetkili servise yolladım. laptopumu ups kargo şirketi kapıdan aldı ve görevli kendisi koydu kabına. laptopu servise gitti ve bazı arzaları giderilmeden geri döndü. üstüne ekranımda yatay ve paralel 2 çizik ile geri geldi. elime ulaştıktan sonra izmir deki hp ofisine gittim şikayetimi belirttim. onlar laptopumu bu şekilde alamayacaklarını alırlarsa suçlunun ben olacağımı bu yüzden müşteri hizmetlerini aramamı söyledi. bende bunun üzerine hp müşteri hizmetlerini aradım beni o bölümden bu bölüme aktardılar ve her defasında şikayetimi tekrar tekrar anlattım. en sonunda şikayetimi işleme koydular ve bana dönülceğini söylediler. fakat kendileri tarafından bana dönüş yapılmadı. ben aradığımdada ilgili kişi ya işe gelmemişti ya meşguldü yada yemeğe çıkmıştı. uzun aramalrımdan sonra temsilciye ulaştım ve derdimi tekrar anlattım. bana tekrar dönülceği söylendi fakat dönülmedi. bu sırada benim garanti süremde dolmak üzereydi. ve ben onları aradığımda garanti süremin bitmiş olduğunu söylediler fakat faturama göre daha 10 günüm vardı. 2 günde bunu düzeltmek için uğraştım. fatura sorununu hallettikten sonra hp bana söylediği cevap hatanın benden kaynaklandığı ekranda pixel kaybı olduğuydu. ben servise yolladığımda böyle sorun olmadığını söylediğimde ise yapıcak bişeyleri olmadıklarını söylediler. ve benim garanti sürem bitti. ve arızaları giderilmemiş üstüne hasarlı olarak gelmiş bir laptopla kaldım.

 

Hasan

Hasan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder