14 Temmuz 2012 Cumartesi

Avea

aveaMerhabalar Ben Avea faturalı hattı haziran 26 sında aldım bana aldıgım yer 27 sınde fatura kesım tarıhı olmadıgını söylemedi ve bana bir günlük fatura cıkardılar faturayı sorguladıgımda 92.50 tl oldugunu gördüm ve bana aynı gün içinde 65 tl lik internet kullanımı oldugunu ve gps olarak gözükdüğünü söyledi ama ben internete girmedim ve ayın 28 inde 1 gb lık ınternet paketi aldım 19 tl ye ama 2. internet paketi alımında tekrar 1 gb lık aldım daha kullanmadan bana bittigini ve göremediklerini sölediler daha hiç kullanmadım ve bana yardımcı olmadılar avea müşteri hizmetlerini aradıgımda ise yogunluk vardır aramamıslardır kayıt alındı dıye bır sey soledı bole bir şey olamas ve bu 19 tlden 2 kere 1 gb lık internet paketimi 38 tl ediyor ve 2. faturama yansıyor ilk faturama 65 tl borc cıkardılar ben bunu ödemeyeceğim ve gerekli yerlere şikayetimi sunacağim olmadı dava alacagım kullanmadıgım internetin parasını kestıler benden güncel olarak faturayı sorguladıgım zaman 216 tl ayriyetten bor cıkaıyorlar bana bunun pesını bırakmayacagım

 

mehmet kadir anlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder