16 Temmuz 2012 Pazartesi

akdemirler yamaha yetkili servis

YAMAHA MOTOR TÜRKİYE

28 NİSAN’da YAMAHA YZF 125R marka 48KY895 plakalı motorumu İzmir Yamaha Akdemirler yetkili servisine arızasından dolayı bıraktım.Toplam 3.500(üç bin beş yüz)TL masraf çıktı.Servisinize yaptırmak istediğimizi söylediğimizde bize 45 günlük bir süreç söylediler.Ayrıca 2.500 tl’lik kısmını da peşin aldılar.Ardından parçalar geldikten sonra pistonun silindire uymadığını söyleyip benden 600 ile 800 tl arasında ek bir masraf çıkacağını bildirdiler.(Ki istenilen ücret motorun fiyatının nerdeyse yarısından fazla)Bu problemli süreç sonunda 6 temmuz tarihinde motorumuzu ancak teslim alabildik.Yamaha bu kadar servisi kötü bir marka mı? Parçası bulunmayacaksa satışı neden yapılıyor.Motoru teslim aldığımızda ise sağ alt sakal granajı üzerinde yoktu.Sorduğumuzda siz getirdiğinizde eksik olabilirmi acaba diye bir cevap aldım.Ben parçalarımın tam olduğunu söylememe rağmen ‘Bizim depomuza kimse girip çıkmıyor,bizde bişey kaybolmaz ama yinede bi bakalım bulursak biz sizi ararız’ diye bir cevap aldım.Yamaha servisini aradığımda ise bizim bilgimiz yok ASLAN beyi arayın diye bir GSM numarası verdiler.Aradığımda ise ‘bi bakalım,inşallah bulunur’gibi cevaplar aldım.Acaba orası Aslan beyin tamirhanesimi yoksa Yamaha servisi mi?
1 Ayrıca motor servisten çıktığında depo sağa sola oynuyor.
2 Debriyaj balatalarını yeni almama rağmen vitesler sorunlu.
3 Arıza lambası yanıyor.
4 Motoruma uygun piston sipaşi vermedikleri için sağlam olan silindirime gömlek çaktılar.(VE ASLAN usta motorumdan eski performansını beklemememizi söyledi.)
5 Motorum 2 ay dan daha fazla sürede toplanamadı.Yeniden aynı servise motor bırakmaktan korkuyorum.
Ben motoruma uzun süre binmek için 3.500 liralık tamir yaptırdıktan sonra.Servisinizden bu motordan eski performansı beklemeyin cevabı beni çok yıprattı.Dişimden tırnağımdan çalışarak ödediğim paraları çöpe atamam.Mağduriyetlerim giderilmediği taktirde gerekli bütün resmi yola başvuracağım.Dilekçemi ve faturalarımı hazırladım  Tüketici hakları dahil heryere başvuracağım.Saygılamla

Faturalarımı ve motoru teslim aldığım fotografları gönderebilirim.

ENGİN KARADAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder