26 Temmuz 2012 Perşembe

Metro Kargo (Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezini Bulamadık

23 Temmuz Pazartesi Günü Metro Kargoya Mecidiyeköy Dereboyu şubesinden bir evrak verdim,Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezine gitmek üzere  burada bulunan arkadaşlara sordum ne zaman gider yarın ellerinde olur dediler.Daha sonra kargonun durumunu öğrenmek için Dereboyu şubesindeki arkadaşların yanına gittim saolsunlar epey bir yardım ettiler sorduk soruşturduk kargo ne oldu diye 25 Temmuz Çarşamba oldu bu arada  sanırım ümraniye şubesinden 444 90 55 i aradık S**** Y*** diye bir hanımefendinin bana verdiği cevap Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezini bulamadık sebebi de Adres şöyle M1 Meydan Alışveriş Merkezi diye geçiyor M1 diye bir yer yokmuş 20 dönüm araziye kurulu bir alışveriş merkezini  bulamayacak bir insanın ya kör ya okuma yazma bilmiyor yada aklıma gelmiyor artık ne olması lazım yine S*** Y**  hanımın cevabı kargonuzu ancak yarın 26 temmuz da teslim edebiliriz.Ve kargom henüz gitmesede MECİDİYEKÖY DEN ÜMRANİYEYE hala gidemedi

 

Evren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder