26 Temmuz 2012 Perşembe

TTNET SÖZLEŞMESİZ TAAHHÜTSÜZ HAT İÇİN BORÇ ÇIKARIYOR

ttnetşubat ayında internet almak için abone merkezi olan komşumdan yardım istedim oda tanıdığı bir ttnet servis sağlayıcısının olduğunu yardımcı olabileceğini söyledi ve kimlik fotokopimi istedi bende verdim aradan bir kaç gün geçti evime gelen ttnet çalışanı internet bağladı ve gitti benim istemiş olduğum tarife 2 ay denemeli 22 ay taahhütlü kampanya idi bana tahsis edilen hattın yalın internet paketi olduğunu bağladığım telefon hattının çalışmadığında anladım durumu ttnet servis sağlayıcısı şahısa ulaşarak anlattım oda bilgileri sisteme girerken bir yanlış olduğunu bu hattı kullanmam gerektiğini hat ile ilgili herhangi bir işlem yapamayacağını söylemesi üzerine ertesi gün ttnet kayseri bölge müdürlüğüne giderek belirttim hattın iptalini ve konu ile ilgili olarak bayiden şikayetçi olduğumu belirtir bir dilekçe yazdım bana geçen ay dönüş yapıldı ve benim haklı olduğumu söylediler bu işlem yaklaşık 4,5 ay sürdü bu esnada bana 240 tl fatura çıkarıldı ve düzeltme yapılarar bu faturanın 180tl olduğunu ve bu faturayı ödemem gerektiğini faturanın hukuk işlerine geçtiğini söylediler 7010946660 hesap nolu internet hizmet numarasının bana ait olduğunu ve bu faturayı ödemem gerektiği bildirildi ben bu internet hizmetinden hiçbir şekilde faydalanmadım 1kb dahi internet kullanmadım herhangi bir sözleşme imzalamadım eğer adıma düzenlenmiş bir sözleşme var ise altında imza var ise bana ait değildir ben bu kampanyadan modem almadım yani anlıyacağınız her türlü mağdurum geçen süre içerisinde ttnet yetkililerine gerek telefon ile gerekse bizzat başvurdum fakat olumlu bir sonuç alamadım bir ilgisizlik bir başdan savmaya çalışma ben bu olay ile ilgili bir yetkili ile muhatap olamadığım için bu yola baş vurdum inşallah mantıklı bir sonuç alırım bu olayın ardını bırıkmıyacağım gerekirse evrakta sahtecilikten savcılığa mürücatta bulunacağım sesimi inşallah bir yetkili duyar bana dönüş yapar başınızı ağrıttım kusura bakmayın şimdiden teşekkür ederim.

 

Gükhan A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder