26 Temmuz 2012 Perşembe

eray Bisiklet

Öncelikle herkese merhaba ben bisikletimin pedal göbeğini değiştirmeye eray bisiklet denen yere gittim (keşke gitmeseydim).Pedal göbeğini sıfırıyla değiştirdi 18,5 tl.Değiştirdikten 5 dk sonra zincir durmadan atmaya başladı tekrar götürdüm yapmaya çalıstılar aynı sorun aynı günde tam 5-6 deaf oldu ve hepsindede götürdüm yapamadılar bende en sonunda usandım artık iade vermek istedim fakat almadılar nedenide 2.el olmuş diye halbuki ürünün üstünde ne bir tane cizik nede eziklik var hiç bir şey yok ürünü söktüler bu seferde paramı iade etmediler bende verin diye üsteleyince hakarete başladılar sen kimsinki bizden para istiyorsun diye bunlardan esnaf felan olmaz esnaf dediğin dürüst, delikanlı olur haram lokmaya bakmaz ben bunlara hakkımı helal etmiyorum.Bu dediğim yer elvankentteki eray bisiklet bisikletçi dediğimde aslında kırtasiyeci almış eline 2 tane vida bisikletçiyim diyor hakkımı helal etmiyorum.

 

Peker P.

1 yorum:

  1. Koçum öncelikle bizim iş yerindeki parçalar deneme tahtası değil,ikincisi kullanıcı gözüyle bakarak takılan parçanın kusurlu olduğunu söylüyorsun,halbuki sorun senin arka ruble dişlisinde onu hiç söylemiyorsun,biz sana izzah ettik anlamadın şimdide çıkmışsın buraya yok hakkımı helal etmiyorum diyosun,ozaman bende 2-3 saat o işe uğraştım 5 kuruş bile işçilik almadım şimdi bende sanamı hakkımı helal etmeyim,birilerini yargılamadan önce bi tart düşün ondan sonra konuş.

    YanıtlaSil