
28.06.2012 saat 19:30 sularında 4440202 numaralı telefondan bankamatik kartıma şifre oluşturmak üzere İŞ BANKASI telefon bankacılığını aradım. Gerekli yönlenmeleri yaptıktan sonra "şuan tüm müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimize hizmet vermektedir, kısa bir süre sonra müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz." mesajı ile beklemeye başladım. Aradan tam 15 dk geçmesine rağmen cevap alamadım ve telefonu kapatmak zorunda kaldım.İşlemimi yapamamış olmamın yanı sıra 15 dk gibi bir süre boyunca işleyen telefon ücreti de cabası... Bu durum hangi hizmet anlayışıyla bağdaşır merak ediyorum. Türkiye'nin ilk ve ileri gelen bankalarından biri olan İŞ BANKASI'nı bu hizmet zaafiyeti nedeniyle kınıyorum. Ve mağduriyetimi de heryerde dile getireceğimi ve yazacağımı bildirmek istiyorum.
BURCU ÜMRAN BEKTEMUR
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder