20 Temmuz 2012 Cuma

Baymak Şikayet

baymakGeçen hafta baymak (baxi) marka klima aldım eve gelen montajcı arkadaşlar klimanın dış ünitesini terasta oylece ortada duran bır mobilya parçasına monte etmişler daha sonra müşteri hattı 444 0 235 numaralı hattı aradım arkadaslar güya benim montaj yerini gösterdiğimi ve tekrar gelmelerini ücrete tabi olduğunu soyledıler montaj servis elemanları klima dış ünitesinin sabit bir yere ve sağlam bir şekilde yapılası gerektiğini bilmiyorlar mı ?
Ayrıca Montaj Ücretinin 100 tl olduğunu ama söyleyen arkadaşlar montaj yapılıncada 100tl + kdv istediler

Baymak yetkili servisine ve 444 0 235 nolu müşteri hattına çok çok teşekkür ederim ilk ve sonkez baymak almamı sağladıkları için.

 

Savaş

2 yorum:

  1. süleyman sarıkaya24 Temmuz 2012 12:26

    baymak marka kombi arızalanmış olup, servis çağrılmış gelen servis parça siparişi vediğini beyan etti 12 günde bir parçayı tedarik edemediler bu nasıl servis anlayışı bu sıcaklarda sıcak su kullanılamıyor kime şikayet edeceğiz

    YanıtlaSil
  2. internet sitesi üzerinden Baymak 12 chs premium klima aldım. klima kargo ile geldi klimayı teslim alırken kontrol ettik ama göze çarpan birşey olmadığı tutanak imzalandı, (Garantiden dolayı paketi açamazdık yaa!) yetkili servisi aradım servis geldi paket açıldı iç ünite bir köşesi üzerine düşmüş ve gözüken dış plastiklerinde muhtelif kırıklar var içini bilmiyoruz Baymak servisi rapor hazırladı ne gördüyse onu yazdı Yurtiçi Kargoya itirazda bulunduk biz teslim ettik teslimatta itiraz olabiliyor denildi (xray gözlerimiz var aq) Baymak müşteri hizmetleri ile görüştük ilk gün anlattım herşeyi sonra aradım konu neydi diye sordular!!! bir daha anlattım, daha sonra aradım servis formu bekliyoruz dediler birdaha aradım kargo ödesin demeye getirdiler çıktılar işin içinden. Satıcı sağolsun uğraşıyor ben tamir ettireyim dedi ama tamirden sonra garanti ne olacak dünya para verdim kırılmış bir ürün mide bulandırıyor, velhasıl konunun özeti Baymak banane kargoda olmuş diyor, Kargo banane ben teslim ettim baksaydın diyor, Satıcı halletcez abi diyor! yılan bize gaçtı yani :( Evde ufak bebek var mecbur yeni klima alacağım kanuni olarak ama neye malolursa olsun uğraşacağım hata kiminse ödesin gari

    YanıtlaSil