4 Temmuz 2012 Çarşamba

garanti kapsamı sizce nedir?

nokiaMerhaba
04,06,2012 tarihinde garantisi olan nokıa c700 telefonumu esenler istanbul 4 yoldaki şubeye verdim.Telefonumda şebeke ve usb girişinin yan tarafındaki ışığın sürekli yanmasıydı.Telefonumun 1 hafta ile 10 gün arasında geleceğini söylediler.10 geçtikten sonra şubeye gittim telefonumun gelmediğini cumartesi günü geleceğini söylediler.Cumartesi günü gittim telefonum gelmemişti pazartesi günü geleceğini söylediler.Pazartesi gittim telefonumun gelmediğini ve geldiği zaman aranılacaksınız buraya gelmenize gerek yok şeklinde bilgi aktardılar.Bugün itibari ile şubeyi aradım ve telefonumun gelip gelmediğini sorguladım telefonumun geldiğini bugün alabileceğimi söylediler.Sözde beni arayacaklardı ama aramadılar.Şubeye gittim telefonumu aldım yanında 2 adet kağıt verdiler eve geldim.Kağıtları incelediğimde telefonunuzun içerisine sıvı girdiğinden dolayı onarımı mümkün değildir şeklinde yazı ve 860tl verdiğim taktirde kutulu değişim yapılır şeklinde yazı vardı.Benim telefonumda ufak sorun varken siz sorunu büyüttünüz. telefonun fiyatı 860tl olmadığı halde 860 tl verdiğinizde yeni telefon veririz bilgisi mevcut.Telefonumu kontrol ettiğimde eskiden sorunu olmayan yerlerde sorun tespit ettim. Örneğin; Benim telefonumun dokunmatik ekranında sorun yoktu telefonumda mesajlaşabiliyordum ancak telefonumun ekranındaki dokunmatik tuşları çalışmıyor.Madem telefonum yapılmayacak ben neden yaklaşık 20 gündür telefonsuzum.Şubede bana telefonunuz yapılmadı yada şukadar ücret verirseniz işlemi gerçekleştiririz şeklinde bilgide aktarmadılar.Siz müşterilerinize yardımcı olmaya değil gelen müşterileri direk göndermeye çalışıyosunuz.Garanti kapsamının mantığını bana açıklayacak biri var mı?

 

 

Emrah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder