26 Temmuz 2012 Perşembe

Vestel Çamaşır Makinesi

vestelVestel  çamaşır  makinesini 12/11/2011 tarihinde satın aldım fakat keşke almaz olsaydım 18/07/2012 tarihinde arıza meydana geldi o gün hemen bildirdim ve 19/07/2012 tarihinden servisten geldiler ve 2 gün içerisinde parçalarının geleceğini belirttiler bugün ayın 25 i ve hala dönüş olmadı call centerı aradığımda saat 16:00 ya kadar dönüş yapılacaktı fakat saat 20:15 oldu dönüş hala olmadı .Sloganlarında teknoji devi diye kendinizden bahsediyorsunuz fakat daha bir arızada başa çıkamıyorsunuz .Asla bir daha vestelden her hangi bir eşya almayı düşünmüyorum.Gerçekten ARÇELİK BÜYÜK MARKAYMIŞ hem çabuk bozulmuyor hemde servis ağı kalitesi mükemmel .Kesinlikle yeni beyaz eşya alacaklara tavsiye etmiyorum . Mümkünse mağazasının önünden bile geçmesinler . Buyrun alın makinenizide parayı geri iade edin yeter

 

 

Tülay K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder