25 Temmuz 2012 Çarşamba

Ürünü magazada parçaladım

vatanVATAN COMPUTERMİ! LANET OLSUN.

Tekirdağ/Çorlu Vatan computerden bundan 4 ay önce olsa gerek yada 5 ay hatırlamıyorum çünkü tüm fatura ve evraklarını yırtıp attım,
bi S-Link marka FM-Transmitter aldım. Vatan computerden ilk alışverişim ve son alışverişimde oldu. yakındaki arkadaslarımın
akrabalarımın iş arkadaşlarımın ve tüm tanıdıklarımında ordan alışveriş yapmaması için elimden ne geliyorsa yapıcam.
Neyse ürünü alırken daha bi kıllandım zaten gereksiz yoğun prosedürlerden ama neyse, üst katta bi form doldur isim nüfüs kimligi cart curt bi dünya iş,
aşagı in para ödenecek yine kimlik vs prosedürler, kart cıkartıcakmıs imzalar evraklar bişiler. neyse zor bela aldım kapıdan cıkıcam
x-ray cihazı yakaladı busefer, hırsız muamelesi gör. aldım eve geldim arabaya taktım ekran tamam, herşey calısıyor şarkının ve klibin caldıgını görebiliyorum,
seçiyorum degiştiriyorum fakat sadece cihazda! Kasetçalara gelen bi radyo frekansı yok. araç 2005 model 54000de renoult clio. orj. oldugu için kasetcaları var degistirmek istemedim. hiç sigara
içilmemiş. hiç sigara içilmemiş diyorum çünkü alet hani şu çakmaklıga takılıpta calısan müzik dalgametresi. bir hafta kadar kendim ugrastım, diyorumki heralde ben radyodan ayarlayamıyorum
frekansı bulamıyorum vs. arkadasın araçta denedik accent kendisi sürekli olarak bu aletten kullanır, yok ondada frekansı bulduramadık. birkac hafta sonra dedim heralde alet bozuk artık yayın felan yapmıyor
vatana geri götürdüm. Arkadasın pazar malı FM dalgasını denedik canavar gibi çalışıyor. Dediler servise göndericez onlar bakıcak. ok.
Gitti alet bir hafta sonra geldi. gittim aldım. ürün sıfırıyla degiştirilmiş. eve geldim arabaya taktım. yeni sıfır ürün. hiç elektirik gelmiyor.
tekrar gittim ordaki müşteri hizmetlerinde duran terbiyesiz cocuklardan biri ki her gittigimde baskası var. taktı bilgisayara felan baktı harbi bozuk. daha orda degiştirdi saolsun bi dünya surat yaptıktan sonra.
eve geldim taktım calıstı. hele. 1 hafta 2hafta 3 hafta sonra kaldıki fabrikada calısan biri haftada ne kadar arabaya binerse o kadar kullanımlık, seyir halindeyken alet yine iflas bayragını cekti.
bir ay kadar torpidoda gezdi götürmedim götürmeyede niyetim yok. İstanbula felan gittik arkadaşlardan ödünc alıp gidiyorum, benimki torpidoda yatıyor. sora bizimkiler dediler durmasın orda götür yerine baska bişi alırsın bu aletler bozuk işte. iyi.
götürdüm anlatıyorum ordaki personele böyle böyle oluyor bak bunlar hep bozuk cıkıyor ben bunu istemiyorum. Olmaz..! iade alamıyoruz teknik servise gönderecegiz,
onlar ne gerekiyorsa yapıcak. öyleydi böyleydi yine bi dünya form bidünya prosedür imzalar aldı aleti gönderdi servisee,,, heeee bu arada her giris cıkısımda x-ray cihazından hırsız muamelesi görmeye devam ediyorum.
bekçi kadına diyorumki abla bak bu 4. bidaha buda bozuk cıkarsa kapıdan fırlatıp gidicem sende hırsız kovalamaktan kurtulursun, saglamdır o saglamdır cıkmaz bozuk >:( töbe töbe
bi hafta sonra gelmiş ürün gittim. herzamanki gibi yine sıfırı gelmiş. dedim istemiyorum. ALMAK İSTEMİYORUUUUUM inatla almak istemiyorum. diyorumki bunun yerine bana bi alışveriş fişi ver başka bişi alayım, fazlaysa üzerini ödeyeyim azsa üstü kalsın yada paramı ver yoook
illa alıcan. bak delikanlı bunlar bozukcıkıyor diyorum. abi bu sıfır bozuk cıkmaz. 4.5 sıfır ürün ulan ne sayıklıyon sen. içerde bayan olmasa biliyorum ben sana söliceklerimi. Ürünü m.hizmetlerinden al kasaya git kasaya hesap ver nerden aldın nası aldın kim verdi evrakı nerde, ne biliim ben bananee senin adamın yukarda cık ona sor,
olmaz git yukardan kagıdı al gel. töbeeee..
Aldım eve geldim. taktım bi beyaz ısık yanıyor sönüyor. ekrandaki tek hareket bu. beyaz oluyor kumandadan kapatınca kapanıyor açıyorsun beyaz ekran kapatıyorsun baska numara yok ne ses ne görüntü.
atladım arabaya bidaha gittim içersi kalabalık. dedim bu bozuk, olmaz abi diyor.ya bozuk işte kardeşim istemiyorum diyorum yook. geldedim arabaya deneyelim takalım sen gör. yanlızmıs bırakamazmıs. kapının önünde en az üç tane vatan komputer personeli çay içiyor.
merkezini ara kimi ararsan ara ben bunu istemiyorum, buraya gidip geldigim benzinle bundan iki tane alırdım onu kim karsılıcak. yapıcamız bişi yok tekrar servise göndercezzzz.
senidee servisinidee.. başka ürün alayım, yok! parası yok! iade yok! bide diyorki biz bunların bilmemnesi degiliz biz sizin için sadece aracılık yapıyoruz, çin malımıymıs neymiş
bak güzel kardeşim insan içinde benim agzımı bozma bak buraya benim faturamda ne yazıyor? VATAN COMPUTER! ben seni tanırım ben gidipte çinden bilmemne firmasından ürün almadım
senden aldım seni tanırım. okadar rahat hala bi okadar large. Diyorum adamın yüzüne ya arkadas lanet olsun diyorum sunu surdan aldıgıma keske 5tl fazla verseydim seyyardan alsaydım basım agrımazdı atardım çöpe giderdi
dünyanın benzinini yaktım gitgel sıkıntısı rezilligi cabası. kendi kendine sesli düşünür ya insan, pc basında öle bişiler yapıyor eleman. ama ben duyuyorum
'' ya fiyatıda pek bişi değilmiş ama 40tl bişimiş'' Laaaaaaaan o kararı sen veremessin pahalıdır yada ucuzdur onu ben bilirim. ucuzsa cebindenmi vericen . . . . !
ben o 45 tl yi kazanmak icin her sabah 5:30da kalkıp fabrikada 12 saaat birfiil ayakta calısıyorum sen kimsin 40 tl bi para degilmiş diyosun.
sora dedi ''SENİN ARABAN BOZUKTUR'' dedi! ok benim arabam bozuktur , benim arabam bozuktur o yüzden ilk basta aldıklarımın ekranı calısıyorduda frekans yoktu
benim arabam bozuktu madem de neden senin teknik servisin bana her seferinde sıfır ürün gönderdi, benim araban bozuktu madem de 3. üründe canı sıkıldıd düzeleyim ben dedi de öylesine kendi kendinemi düzeldi tamir olduda 3 hafta kullandım, sonra 2-3 hafta sonra yine araba canı sıkıldıgı içinmi alet
tekrar bozuldu. yine senin teknik servisin bana sıfırını gönderdi yine yine yine ve yine sıfırını gönderdi. niye bizim aletimiz saglam bi aracınızı kontrol ettirin diye yazıpta eski ürünü geri postalamadı.
sizin teknik servisiniz hic görmüyormu bunu her seferinde aynı kişi gönderiyor hep farklı farklı arızalar.
İstemiyorum diyorum al naparsan yap diyorum cevap bizim yapabilecegimiz bişey yok..! aa aaa nası yani
peki
ver dedim ürünü benim yapacagım bişi var.
içerde baska müşterilerinizde var
aldım ürünü attım yere kırdım magaza icinde üstüne basa basa vura vura topukla ezeee ezeee herkesin icinde paramparca ettim yerde. tuzla buz oldu. kendi parasını verip aldıgım ürünü
kendi ayagımla eze eze parcaladım gözlerinin önünde yaa bi insanın yüzü kızarır dimi. elimi kolumu sallaya sallaya büyükte bi rahatlıkla (X-ray da ilk defa yakalamadı) çıktım magazadan,
bi allahın kulu cıkıpta demedikki ya birader hoop napıyosun sen senin derdin ne sorun nedir, neyse maduriyetin çözelim yoook. öyyle cıktım geldim çok olmadı 3 gün oldu anca yazabiliyorum.
ama 3 gün içinde 2 kişinin kesin net bir sekilde ayagını kestim. ben cektim ugrastım onlar bari ugrasmasın, sizlerde ugrasmayın. bukadar sorumsuz bukadar vurdumduymaz biyer yok arkadas.
ben 40-45 TL lik ürünle batmam ama rezaletin de bukadarı pes.
Vatan COMPUTER mi? LANET OLSUN.!

 

Tolgay T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder