
genpadan aldığım,iphone cihazımı defalarca etiler subesindeki teknik servise goturdum.arıza giderilmediği gibi telefonumu her alısımda yeni bir arıza ile karsılastım.web sayfasındaki istek bolumüne mail attım.gerekli yerden arandım,tamir edilmesi için çok fazla zaten zamanında bekletildiğimi baska kullanacak cihazım olmadığını,arızanın giderilmesinin benim hatam olmadıgını ve bu yuzden 5 gün boyunca serviste telefonumun kalmasıni istemediğimi,defalarca telefonumu servise goturdugum için tüketici haklarımı kullanacagımı ve yeni cihaz talebimi belirttim.ardından telefon geldi ve yetkili,cihazı servise bırakmam durumumda bizzat ilgilenecegini ve işleme alacagını soyledi.servise goturdum,ertesi gün internetten servis numarasından cihazımı kontrol ettiğimde,'onarım için bekleniyor'yazısını gordum.genpa'yı aradım bizzat ilgilenecek olan bayani istediğimde yıllık izne çıktıgı haberini aldım!bu dalga gecmek değilde nedir?düzgün hizmet veremeyecekse genpa ne diye iphone satıyor?yaptıkları dalga gecmekten baska birsey değil.hem düzgün hizmet verme,var olan arızayı giderme,üstüne yeni arıza ekle,müşteriye teslim et,bir de müşteriyle dalga gec!belirli durumlarda 'cihaz onarımı,ücret iadesi,yeni cihaz değişimi'bu seçim müşteriye aittir.ben apple'a mail attım.sorunu olanlar da lütfen bosuna vakit harcamasın,durumunuzu bildiren mail atmanız durumunda genpadan distribütörlgunun alınması soz konusu.bunun dolandırılıcıktan farkı yok.yarın ilk işim tüketici mahkemesine gidip dava açmak olacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder