4 Temmuz 2012 Çarşamba

Netvarium ve Çalışanları Verdikleri Sözde Durmuyorlar!!

netvariumNetvarium dan kredi kartı hariç ödemeyi kabul etmediği için kampanyayı duyan eşin dostun ricasıyla eşimin kredi kartından yani evrim karabacak adına 22 adet hediye saat aldık. Gelen saatler abartmıyorum 2 tanesi dısında hepsi yanlıs geldi ve gelen saatlerde siparişle hiç alakası olmayan bir çoğununda kimsenin beğenmeyeceği kötümü kötü saatler geldi. Hepsini yollamayalım dedik birkaç kişi gelen saatleri beğendi. Beğenmeyen 15 adet tekrar söylüyorum siparişle alakası olmayan saati iade etmek için gönderdik. Bize orada müdür yardımcısı olan YASiR bey denen sözünde durmayan firma gibi kendide güvenilmez sahis hakaret etmiyorum buraları kesmeyin çünkü firmaya güven olmadığı icin konusmaları kaydettim isteyen olursa kayıtları yollayabilirim. Yasir bey denen sahış bize para iadesi yerine yolladığımız ürün kadar NV puan yani 15 sat yani 150 NV puan yükleyeceklerini ve Saatlerinde benzerlerine en yakın olacak sekilde yollayacaklarını söyledi. Eşimde Firmadan daha fazla alısveriş yapmak istemediğini 150 Nv puanlık alısveriş yapacağını daha fazla firmaya para vermeyeceğini söyledi. Yasir bey denen sahsiyette 151 Tl lik alısveriş yapıp 150 tl NV puan seklinde karsılanacağını 1 tl sinin kredi kartından gececeğini söyledi. Dün alışveriş yapmak istediğimizde NV puanımızın sadece yüzde 40 nı kullanabileceğimiz söylendi. Yani keni hakkım olan kendi param olan 150 tl kullanabilmem için benden 375-400 tl lik alısveriş yapmam söyleniyor yani 3 gün önce verdiği sözü tutmayan bir firma şahsiyet!!! Tüketici Haklarına basvurumu konu ile ilgili yapıyorum ve sizinde sesimizi duyurarak yardımcı olacağınıza inanıyorum.

 

mustafa karabacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder