
19.06.2012 tarihinde ankara bilkentteki real AVM deki turkcell iletişim merkezinden numaramı taşıtma işlemi yaptırdım..bir kaç gün sonra müşteri iletişim merkezini aradım ve henüz işlem yapılmadığını ve en az 6 gün süreceğini öğrendim beklemeye devam ettim..28.06.2012de başka bir merkeze gidip durumu sordum ve bu kadar gecikmenin normal olmadığını başvuru yaptığım yere tekrar gitmemi söylediler...29.u sabahı işlem yaptığım merkezi aradım durumu anlattım görüştüğüm bey araştırıp numaramdan geri dönüş yapacağını söyledi..bekledim fakat dönen olmadı,tekrar aradım bu sefer görüştüğüm bayan numaramı almadıkları için işlemi yapamadıklarını bununla ilgili mail yollandığını söyledi,numaramı tekrar aldı ve bana geri döneceğini söyledi..bugün hala haber yok..maillerimi kontrol ettiğimde turkcell iletişim merkezinden bana herhangi bir bilgilendirme maili gelmediğini de görünce,merkezi aradım ve 2 hafta önce numara geçişi için başvurduğumu ve hala bana dönüş yapılmadığını bu yüzden iptal etmek istediğimi söyledim..kusura bakmayın bile demeye tenezzül etmeyip.sıkıntı değil iptal ettim dendi.....
turkcell reklamlarıyla bu durum karşılaştırıldığında hoş bir durum olduğunu düşünmüyorum..kurumsallık konusunda iyi olması beklenen bu kurumu temsil eden müşteri hizmetleri merkezlerinin çalışanlarının bu ilgisiz ve lakayıt tavırlarından dolayı hem kuruma olan güvenim sarsıldı hemde işlemimi yapamadan o kadar yorulduğumla ortada kaldım..
Bu durumla ilgili gerekli araştırmanın yapılmasını ve tarafıma geri dönülmesini istiyorum..yaşadığım maduriyetin ivedilikle giderilmesini istiyorum..
TEŞEKKÜRLER
Eylem
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder