30 Temmuz 2012 Pazartesi

Derimod ayakkabı problemi

derimodDerimod Ankara’dan 02.06.2012 tarihinde süet bir ayakkabı aldım. Ancak yürüdükçe ayakkabının süet kısımları burun ve kenar kısımları da yere değiyor, sürekli tozlanıyor ve aşınıyordu. Ayakkabıyı her giydikten sonra sürekli temizlemek zorunda kalıyordum ve alalı daha 1 ay olmadan daha birkaç giymede eskimesinden dolayı, şikayetim ile iade talebinde bulundum. Tarafıma yapılan geri dönüşte ayakkabının üretiminden kaynaklanan herhangi bir probleminin olmadığı ve kimsenin bu ürün ile ilgili bir şikayet ile gelmediği söylendi. Umursamaz ve terbiyesiz bir tavırla da ‘Evet siz tüketicisiniz istediğiniz yere de gerekli şikayetleri yapabilirsiniz, bizim kararımız değişmez’ cevabını aldım. Süet ayakkabının nemli, ıslak bez ve benzeri şeylerle silinmeyeceğini bana öğretmeye çalışan bölge müdürü böyle temizlenmesi durumunda ayakkabının süet özelliğini kaybedeceğini söyledi. Ama bu müdürün mağazasındaki kendi çalışanının ayakkabıyı ıslak süngerle sildiğini itiraf etti ve ayakkabıyı aldığımda süet ayakkabı ıslak sünger ile silindiği için derisi kupkuru, bez ayakkabı gibiydi.
Ben tüketici olarak Derimod’un böyle bir savunma yapmasını kabul etmiyorum. Bir ürünün her tüketicide aynı problemi çıkartması beklenemez. Ürünün hatalı olarak addedilebilmesi için başka şikayetlerin de gelmesi beklenemez. Şimdiye kadar sahip olduğum onca ayakkabı da bu kadar kötü bir problem ile karşılaşmadım. Hiçbir ayakkabımın burun ve kenar kısımlarının yere değdiğini görmedim. Biz tüketici olarak bir ürüne para veriyorsak, bunu uzun yıllar kullanmak en doğal hakkımızdır. Bu gibi sebeplerden dolayı birkaç giymede eskiyecekse Derimod ayakkabılarına boşuna para veriyoruz. Derimod ucuz ürün tasarımları yapıp, ürünlerini ucuz yollarla savunuyor ve tüketicileri mağdur ediyor.

 

Sinan Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder