6 Temmuz 2012 Cuma

allianz araç sigortası hasar ödemiyor

allianzİyi günler arkadaşlar 30/04/2012 günü akşam 20.30 sularında ankara mehmet ali altun caddesinde 3 lü kazaya karıştım benim çarpmış oldugum arac çarpmanın etkisiyle öndekine çarptı sadece maddi hasar oluştu ve olaydan hemen sonra rapor tutup fotograf çekip gittik yanlışlıkla saati 08.30 yazmışız bundan dolayı sigorta şirketinin expertizi gelip kazanın nasıl oldugunu ve saat kaçta oldugunu sordu saati düzelttik resimleri de gösterdim sorun olmadıgını söyledi ve gitti ama bugün tarih 05/temmuz/2012 madur arkadaşlardan biri gelip allianz sigortanın hasarı ödemedigini ve mecburen bana ve allianz sigortaya dava açacagını söyledi bende allianz sigorta müşteri hizmetlerini aradıgımda bana bilgi vermeyeceklerini yasal yolla ögrenebilecegimi söyledi
peki ben sigortayı neden yaptırıyorum ne için yaptırıyorum cebimden ödedikten sonra şimdi ben allianz sigortayı kimseye tavsiye etmiyecegimi ve bu durumdan dolayı bir daha allianz sigorta ile kesinlikle bir daha çalışmayacagımı sorunun ivedi bir şekilde çözülmesini rica ediyorum saygılarımla
dogukan cingöz / 06 LBY 93
hasar dosya no :T 16461-1

 

 

dogukan cingöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder