24 Temmuz 2012 Salı

Pegasuz Hava Yolları Bilet İsim Değişikliği

pegasus29 Haziran 2012 tarihinde internet sayfanızdan 04 Ağustos gidiş - 13 Ağustos dönüş tarihli gidiş dönüş 2 kişilik bilet aldım.  Bilet rezervasyon numaramda EEP66P dir.
23 Temmuz 2012 tarihinde almış olduğum biletlerden bir tanesindeki ismi değiştirmek için müşteri hizmetlerini aradım.
İsim değişikliği yapılması için müşteri temsilcinizden aldığım bilgiye göre bilet kuralları gereği ilk önce biletin iptal edileceğini daha sonradan yeni bir bilet alınarak işlemimi gerçekleştirebileceğimi öğrendim.
Biletin iptal edilmesi durumunda ise 105.98 TL’lik bilet tutarına karşılık iade olarak 21.06tl'lik tutarı geri ödeyeceklerini geri kalanı ise veremeyeceklerini iletti.
Doğal olarak herkes gibi bu durumu kabul etmedim. Zaten herhangi bir gün değişikliği uçuş saati değişikliği istemiyorum sadece isim değişikliği talep ediyorum.
Bileti alırken iptal ve bilet değişikliği ile ilgili herhangi bir bilgi verilmeden sadece bilet aldıktan sonra yolcu seyahat formunun altındaki metinin içinde belirtilen isim değişikliği yapılamaz maddesinin hangi tüketici hakları kanununa kullanarak bu işlemin yapıldığı,  bilet bedelinin yaklaşık %80’ne yakın kısmını alabilmeyi hak görmektedir.
Bugüne kadar defalarca yaptığımız uçuşlarda bu tarz işlemleri sorunsuzca gerçekleştirebildiğimizi belirtmek isterim.
Takdir edersiniz ki kendi seyahat belgenizde bile uçuş gün-saat değişikliğinde bile kısmı cevap uygulaması yapılarak bilet iadesi alınmaktadır.
Pegasuz Hava Yolların dan bilet alacak kişilerin bu duruma çok dikkat ederek bilet almalarını rica ederim. Çünkü kimse bu kadar kolay para kazanmıyor.

 

Ebru T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder