14 Temmuz 2012 Cumartesi

CASPER Bilgisayar

casperİyi günler.  Ben CASPER Bilgisayar firmasından şikayetimi bildirmek için yazıyorum.

Casper Nirvana Ürünü şubatta aldım. Ürün bozuk çıktı DVD-RW komple bozuktu. Alalı bir saat olmadan ne bu dedim para iademi istedim. Casper Merkezi Aradılar. Yapmıyoruz İade  falan dediler. Normalde hakkım ve Tüketici Koruma Kanunda geçen bir maddede iade istemek hakkımdır.

Ürünü incelemişler Sonra DVD-RW değişmiş. Geri göndermişler. Ben parça değişim istemedim. Para İademi istedim. Yetkili satıcı kendi cebinden karşılayarak tekrar sipariş etti. Ürün Martta geldi ve aldım.  Bana bu yeni gelen ürünün faturasını kesmedi ve bir sorun olursa ben burdayım deyip geçiştirdi. Ama şubatta ki ürünün faturası halen bende duruyor ama gelen ürününkini kesmesi  haliyle uyumsuzluk oldu ve Fatura 2.ayın yeni gelen ürün 3.ayın dedim gene kesmedi.

O yeni gelen ürün de  O da ayıplı Mal çıktı 17.03.2012 üretim tarihli malın ısınma ve ses çıkarmasından gönderdim iade istedim.

Almadılar. 1 ay onlarda bile bile teknik serviste bekledi. Kafalarına göre gene parça değiştirmişler. Ben parça değişim istemedim. Nisan da geldi. Ve gene aynı sorundan gönderdim. Bu kezde gene değişti diye Mayısta geldi.

Sonra gene aynı sorun ve iade için gönderdim bıktım artık diye HAZİRANDA geldi ve hemen ertesi gün Haziran 1'inde tekrar gönderdim aynı şikayetten. 5'inde geldi ve gene parça değişti diye. Ve artık aradılar beni anlattım sorunu.
Bu arada ısı derecesi 88-93-95 İade istedim yapmadılar. Kullanın siz 90'ı geçince gönderin dediler. Olmaz dedim . Asıl kitapçığında bile 69'a kadar sınırdır. Gerisi tehlikedir yazıyor ama anlamadılar saf sandılar. Tekrar bu ayın 21'inde ellerine ulaştı ve bu kez 90'ı geçti ekran kartı driverları silindi kendiliğinden. SOnra aradılar Timur diye biri niye gönderip duruyorsunuz diye laf söylemeye başladı.
Hem önceden ilgilenmedi hemde birden bana laf söyleyip bağırmaya başladı . Bende haliyle şaşırdım paramızla rezil mi oluyoruz diye. Müşteri hizmetleri ile görüşücem dedim istediğinle görüş para iade yapmıyorum ben dedi. Sonra ürünümü yapmadan göndermişler ve baktım ki arkasındaki garanti etiketini söküpte göndermişler.

Bende hemen geri gönderdim ve gene İade istedim. Ve halen daha serviste ürünü bekliyorum. Ama ben ürünü istemiyorum para iademi istiyorum . Ürünü ilk aldığım günden beri PARA İADEMİ istedim. Vermediler oyalayıp durdular. 6 ay oldu. Bu arada Bu benim Kastamonu Eylül Bilgisayarın kendi verdiği sipariş üzerine gelen bilgisayarımdı ve FATURASINI bana kesmedi . Birşey olursa ben burdayım deyip geçiştirdi. Önceki fatura bizde şubatta alınanın ki geçenlerde gittik ama vermedi gene faturayı. Bizde mahkemeye başvurmayı düşünüyoruz. Ama sizden de yardım talep ediyoruz. Tüketici Koruma Kanunda geçen maddeleride bilerek bunu yazma gereksinimi duyduk. Ben paramı geri istiyorum ama aldırış etmiyorlar. 2.200 TL verdim ben bu ürüne ama umurlarında değil ve üstelik gene LAF YİYEN TARAF BİZ OLUYORUZ ve o kadar yazmamıza rağmen artık cevap bile vermiyorlar ürünüm onlar halen.

Sizden yardım istiyorum LÜTFEN KAYITSIZ KALMAYIN BU ŞİKAYETE. 6 Aydır uğraşıyorum. Gerekirse mahkemeye başvurmak için evrakları avukata bıraktım ama Sizden bir cevap bekliyorum. Şikayetimin hepsini yazdım işte . Vede bu KASTAMONUDA ki Faturamı Kesmeyen EYLÜL BİLGİSAYAR'ada dava açmak gerekiyor mu ??

Artık cidden bıktım paramız ile rezil oluyoruz resmen o yüzden lütfen Sizden bir cevap bekliyorum.

YARDIMINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. En kısa Sürede Cevabınızı bekliyorum.

 

Emre D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder