29 Temmuz 2012 Pazar

FRUTATION

çiçeksepetinin iştiraki olan frutation.comdan 27temmuz cuma günü sipariş verdim e-5teki kaza yüzünden teslimatı yarın yapalım mı dediler ben de en geç 13.de arkadaşımın işten çıktığını saat 10dan önce teslim edilmesi gerektiğini söyledim, tamam dediler saat 12.24te teslimat yapılmış ve arkadaşım işte yokmuş 1 kutu çilek bu sıcakta güvenlik görevlisine verilmiş. müşteri hizmetlerini aradım tam 12dk 48sn telde bekledim. madem müşteri hizmetleri cumartesi çalışmıo neden belirtilmio. çünkü daha sonra defalarca denedim 444lü ve 212li numarayı açılmadı tel. bağdat caddesindeki tedarikçiyi aradığımda benimle kavga etti. kesinlikle frutationı tavsiye etmiyorum. siz siz olun 5tl daha fazla verin bonnyfooddan sipariş verin, teslim edilcekkişi yerinde yoksa arayıp bildiriolar en azından. paranıza sinirlerinize de yazık olmasın. frutation ve çiçeksepeti berbat ...

 

 

Aybige K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder