20 Temmuz 2012 Cuma

faturamın 986 tl olma nedeni

vodafonemerhaba ben vodafone kulanıcısıyım  bu ay fatura bana tam 986 tl geldi 12.06.2012 dakikarım bitmiş bana bu mesaj 30.06.2012 de geldi aradım müşteri hizmetlerini hemen şikayet dilekcesi oluşturdum ayın 4ünden beri bana 5 iş günü icinde hal olcak dediler ama bir kez bile biri aramadı müşteri hizmetlerini aradım dakikaların hakında bilgi almak icin malataydaki sadıkoğluları bayisine gitiim hepside dakikalarınız daha mevcut bulunmakta  dakikarınız bitse size  yüzde 100 biti mesajı gelir dediler bende peki dedim ama güncel faturam hep 30.190 kurus idii internet zaten kullanmam 50 tlleik 23.00 nokya tel kulanıyom ondada internet ne geze işte anlaaycağınız bilgisayar ekranın karşısından olan müşteri hizmetleri tarafınfan  kandırıldım ve 986 tl faturam geldi asgeri ücretle calışan biriyim zaten asgeri ücretle calışıyorum die evlenemiyorken böle bir faturada karşıma cıkınca siz düşünün beni:((( bilmiorum aramaktan bıktım artık ben her defasında oyalayıcı sözler yani deseler beyfendi ödeyin bu parayı tamam ödeyem ama onuda dien biri yok ondan cok mağdur oldum zaten bu faturayı ödedikten sonra 9 yılık vodafondan cıkcam  gerek yok cünkü kandırmakla insanı kimse bir yere varamaz:(( mağdurum ne yapim cok cok evlenmek icin umut etiiğim para yığmaya calıştım ama nasipte evlenmek yoksa bunlar mazeret sadece:(( herkese ii günler

 

Murat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder