14 Temmuz 2012 Cumartesi

garantinin sinsi oyunu

garantiArkadaşlar herkese merhaba,
Sizlerle Garanti Bankası'nın güzel planlanmış sinsi oyununu paylaşmak istiyorum. Ben yıllardır garanti bankasını kullanırım. Şu an itibariyle 2 tane garanti hesabım var bunlardan bir tanesi maaş hesabı diğeri ise şahsi hesap. Şişli / Mecidiyeköy'deki Garanti Şubesine şahsi hesabımı kapattırmak için gittim. Fakat gişe sorumlusu bana kredi kartı haricinde 2 adet farklı faturayı otomatik ödeme talimatı verdiğim takdirde hesabımdan hesap işletim ücreti dahil hiçbir ücret alınmayacağını belirtti. Bende kullanmaya devam ettim. Tabiki her banka gibi bu bankada halkı dolaylı yollardan dolandırarak tabiri caizse cambazlık yaparak benim gibi sıkı takipçi birisinden bile para çalmayı başardı. Nasıl oldu ? Bankayı aradığımda görevli bana bir keresinde hesabımda para kalmadığını ve otomotik ödeme talimatı gerçekleşemediği için sizden hesap işletim ücreti aldık dedi. O kadar şaşkınım ki halen böyle bir oyuna geldiğime inanamıyorum. Garanti resmen alın terimle kazandığım paramı cebimden alıp hırsızlık yapıyo. Ben paramı almak için elimden geleni yapcam. Sizler de bilin de garantinin bu güzel kurgulanmış oyununa gelmeyin.

 

Cumhur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder