20 Temmuz 2012 Cuma

dsmart ve bağlantı

dsmartİstanbul'un göbeğinde İnternet cafe işletmecisiyim, fakat internetimiz yok daha doğrusu varda yok sadece ücretini ödeyip (+ saatlerce telefonla bekletildiğim ücreti saymıyorum) karşılığını göremediğim bir ineternet...5 dakikada bir internetim kopuyor bağlanması 5 dakika sürüyor tabi o arada müşteride kalmıyor. D-smart telefonla teknik destek hattı açmışlar çalışanlara da 5 cümle öğretmişler sadece onları söylüyorlar 6 gün oldu hala cevap dönecekler tabi bu arada maksimun 48 saat içinde dönüyorlarmış tamamen hikaye..Santralden işimi halledeyim diyorum telefonun verin diyorum onuda fbı sırrı gibi kimse bilmiyor ve söylemiyor...Yani anlayacağınız Türkiye de internet tamamen fiyasko..
Tabi birde Cem Yılmaz'ın köylerde çektiği reklamları hiç saymıyorum.. Köyde 8 Mbit İstanbul'un göbeğinde 1Mbit.. Teşekkürler TTNet Teşekkürler Smile Adsl Teşekkürler D Smart... Altyapısını yer altına yaptıkları için göremiyoruz herhalde

 

Ahmet Z.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder