1 Ağustos 2012 Çarşamba

AGNORA TERMAL paramı iade etmiyor, telefonlara çıkmıyor

Biz Angora Termal Grup'un projelerinden olan Angora Hayıtlı'dan bir devremülk satın almıştık. TV'de emlak programlarında yayınlanan güler yüzlü anlatımlarına kandık. Güleryüzleri, ilgileri satış yapılana kadarmış.

Sonra bu devremülkü yeni projeleri olan Angora Atlantis ile değiştirdik sözleşmeyle. Aradaki fiyat farkının 2-3 hafta içinde yatıracaklarını belirttiler önce. 2-3 hafta sonra aradığımda 2 ay sonrasına gün verebileceklerini söylediler.

Buna da 'tamam' dedik. Verdikleri süre yine geldi, aradığımda ortalıkta bir tane bile muhattap bulamıyorum artık. 12 gündür konuyla ilgili sayısız mailler gönderdim ve telefonlar ettim ama bir tane muhattap yok, sürekli olarak yöneticimize haber vereceğiz, bildiriyoruz şeklinde bekletmeler yapılıyor.  Tüm aramalarım ve maillerim kayıtlı.

Hala muhattap yok, ilgi yok, müşteriye saygısızlık hat safhada.

 

 

Hilmi B.

2 yorum:

  1. Angora Termal 4 aydır paramı vermiyor. Sürekli ileri tarihe atıp oyalıyorlar.

    Agustos başında şirket patronuna ulaşıp konuşabildik. O da 1 ay sonrası 31 Ağustos'a SÖZ verdi. Ben bu şirketin sahibiyim, bana güveneceksiniz, son söz benim dedi.

    Biz de güvendik. Sen şirket patronuysan müşterine verdiğin sözü tutacaksın. Sen şirketin namususun.!
    Tabi yine bir Angora Termal klasiği olarak yine kandırıldık. 31 Ağustos geldi, bugün 6 Eylül, hala ses soluk yok. Telefonu açan çalışanlar patron şehir dışında diyor sürekli, para ödenmesi için hiç bir adım yok hala.

    Şirketin patronu Sinan Bey de bizi yanıltmış oldu. Ona da güven-me-mekte haklı çıktık böylece.!

    Sinan Bey telefonlarımı açmıyor, mesaj attım cevap vermiyor. Şirketteki çalışanlar bu sefer Eylül sonuna ödenecek diye yeni bir espri yaptılar.

    Gülüyorum artık. Siz siz olun uzak durun Angora Termal'den.!

    YanıtlaSil
  2. Angora termalin şikayetleri artmaya başladı. millet yeni uyanıyor herhalde.

    YanıtlaSil