1 Ağustos 2012 Çarşamba

ENGLİSH TİME haksız kazanç

english_time Adım Deniz İstanbul Haliç Üniversitesinde spor akademisi öğrencisiyim. Direk konuya Girmek istiyorum ENGLİSH TİME adı altında dil kursları veren bu kurumun benim üzerimden Haksız kazanç yaptığını ve bana hacize geldiğini belirtek istedim. Ben 2 yıl önce bu kuruma kayıt yaptırdım 500 tl para verdim ve 1 dersine bile girmedim 2100 tutarındaki ingilizce kur satın aldım.Amacım ingilizce kursuna gitmek değil bu kurumun kampanyalarıyla yurtdışında kurslarına gitmekte bana söylenenlerle yapılanlar bir olmadı taki seneti imzalayana kadar ve bende üniversite de hazırlıktan yeni çıkmıstım bir daha türkiyede  ingilizce eğitim almak gibi bir düşüncem yoktu direk yurtdışı için pratik yapma gibi bir düşüncem vardı. Ve bu ENGLİSH TİME bana söyledikleriyle yaptıkları bir tutmadı ve bunun üzerine bende senetlerimi istedim verdiğim 500 liranın da onlarda kalmasını istedim ‘’neticede hiç bir dersine girip hiçbir  eğitimini almadım bir kalem bile almadım   ‘’ ama onlar vermediler ve hiçbir şekilde  karşılığını almadığım eğitimin parasını benden istiyorlar  Haksız kazanç yapma çabasında bir kurum bunlar. Bütün Arkadaşlarıma eşime dostuma karalıyorum bu kurumu çünkü bizim gibi öğrencilerin bile üstünden haksız ve utanmadan bu şekilde para talep edilmesi bu dende bir kuruluş için utanç veriçi nitelik taşıyor .Şuan da 3000 tl para isteniyor benden  ve ‘’ben bu parayı veriyorum istiyorsunuz ozaman karşılığında eğitimi almak istediğimi söylediğimde hayır  artık o hakkın da  yok deniyor ‘’  ee sizin bu parayı almaya ne hakkınız var !!!! ENGLİSH TİME gibi bir firmanın bu şekilde şeylerin peşine düşmesi çok acı!!

 

 

Deniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder