1 Ağustos 2012 Çarşamba

Arçelik Beyaz Eşya

arcelikarçelik marka buzdolabımın arıza yaptığını 4440888 dahil olmak üzere ısparta yetkili servisine söyledim ancak bana yoğunluk olduğu gerekçesiyle 1 gün sonraya randevu verdiler. oysaki havaların çok sıcak olması ve bir sürü bozulacak gıdamın olduğunu bu durumun acil bir durum olduğunu söylememe rağmen bir türlü problemim çözülmedi ve ben bütün yiyecekleri çöpe atmak zorunda kaldım. be kardeşim benim bozulan beyaz eşyam çamaşır mak. değil bulaşık mak. değilki beklemek için vaktim olsun.
ben bir hekimim sonuçta acil olan vakaları polikliniğe göndermiyorum gerekli müdahaleyi en kısa zamanda yapıyorum. sonuçta bozulan beyaz eşyanın içinde gıda maddeleri var ve doğrudan insan sağlığını ilgilendiriyor.
yazıklar olsun arçeliğe.
bir daha elektronik yada beyaz eşya alacağımda kesinlikle arçelik yada beko almayacağım. saygılarımla

 
Ali S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder