9 Ağustos 2012 Perşembe

Buzdolabı gövde paslanma sorunu

arcelik2006 yılında almış olduğum No Frost Arçelik marka buzdolabımın gövde kısımlarında yer yer paslanma ve dökülmeler olmaya başladı. Dökülme mevcut bölgelerde elektrik kaçağı olmakta ve beni ve ailemi tedirgin etmektedir. Söz konusu sorun ile ilgili inceleme yapan servis görevlileri buzdolabımın henüz garanti kapsamında olmasına karşın değişim için benden 600 TL talep ettiler.

Sanayi Bakanlığının 2003 yılı sanayi mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik 10. maddesi uyarınca ve garanti süresi içerisinde olması itibariyle tüketicinin isteği doğrultusunda ücret talep edilmeksizin değişim yapılması gerektiğini bilmekteyim. Kendilerine bundan doğan yasal haklarımdan değişim talep ettim. Ancak sonuç alamadım. Konuyu tüketici mahkemesine taşımayı düşünüyorum.

 

Serap S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder