11 Ağustos 2012 Cumartesi

Aras Kargo ile kargo gönderememe

aras_kargoAras Kargo ile kargo gönderme sürecim.
Belçika'ya gelecek arkadaşımın getirmesi için, içinde bazı evraklarım ve elbiselerin olduğu yaklaşık 6 kg lık bir kargoyu Mardin'den Bodrum'a göndermem gerekiyordu. Kargoyu göndermeden önce şubeye kargomun kaç günde oraya ulaşacağını sordurdum. 2 gün içinde varır dediler. Arkadaşıma ulaşması için 3 günüm vardı.Ben de onların sözüne binaen kargomu kardeşime gönderttim. O arkadaşlarıma yetişemedi maaalesef kargo. Ondan sonra yine Bodrum'dan buraya gelecek başka birisinin adresini verdim. Onlar da diğerlerinden 5 gün sonra buraya gelecekti. Kargo şubesi ve müşteri ilişkileri ile birkaç telefon görüşmesi yaptım ama Türkiye o kadar büyük, adresler o kadar ulaşılmaz ki 2 günde gitmesi gereken kargo bugün 7. gününde hala ulaşmış değil. Gönderici
şube ile yaptığım görüşmeler, müşteri ilişkileri ile yaptığım görüşmelerin hiç bir faydasını göremedim. Sizlere tavsiyem kargonuzu gönderdikten sonra bir hafta boyunca -belki daha da fazla olacak- stresten perişan olmak istiyorsanız, iyi bir telefon faturası ödemek istiyorsanız kesinlikle aras kargoyu tercih edin.

 

 

Sabahattin S.

1 yorum:

  1. Iğdır MNG şubenize gelen kargom iki parçadan (koliden) oluşmaktadır. Ancak bir parça eksik gelmiş ve bir parça eksik olduğu halde tammış gibi teslim etmeye çalıştılar. Bunu fark ettiğimizde ve yaptığınız şeyin usulsuz olduğunu söylediğimiz zaman bölge müdürümüzle görüşeceklerini söylediler.Sonrada diğer parçayı gelin şubede alın söyleyerek işyerimden ayrıldılar. Ancak tutanakla bir parçayı teslim alacağımızı diğer parça olmadığı halde teslim alamıyacağımızı bildirdik. Bu görüntüler iş yeri kamerasında da kayıtlı olup mağduriyetim giderilmediği ve usulsuz, teslimat yapan personeliniz ve şubeniz hakında gerekli uyarıları yapmadığınız taktirde tüketici haklarına,yasal haklarıma saldırıda olduğundan hukuki şikayette ve basın yayın yoluylada şikayete bulunacağımı bildiririm.Daha Sonra şubenize gittip şikayette bulundum. Kargonun eksik parçaSInın tutanağı tutularak bana teslim edilmesini rica ettim. Cidiyetsiz bir yaklaşımla 444 06 06 ya şikayette bulunmamı istediler. Kargom elime ulaşmadığı zaman mağdur olacağımı söylediğim halde şikayet yolunu bana önerdiler. Teslim etmeyeceğinize dair ve kargo eksik gelmiştir diye bir tutanak yada yazı vermelerini rica ettiğim halde pazartesi kargonuz gelirse alırsınız cevabıyla karşılaştım. 444 06 06 telefonunda mesai bittiğinden kimseyele görüşemedim. Daha öncede de buna benzer bir mağduriyettim oldu. Bu konuda çok acil olarak çözülmesini istemekteyim.Bu konuda acil bana cevap yazılmasını beklemekteyim. Şikayet sitelerinden başlayarak mağduriyetimi duyuracağım.

    YanıtlaSil