23 Ağustos 2012 Perşembe

FLO Mağazacılık

Bursa Carrefour AVM içindeki FLO mağazasından oğluma almış olduğum DOCKERS marka spor ayakkabısının tabanı, burun kısmından ikinci kullanımında açıldı. FLO mağazasına götürdüm. 20 Gün içinde sonuçlanır dediler, sonuçlanmadı. FLO'nun İstanbul merkezini aradım. 21 "İşgünü" içinde mutlaka sonuçlanır dediler. Bugün 27 nci işgünü ve aradığımda hala ayakkabının Bursa'ya gönderilip gönderilemediğini söyleyemediler. Bursa mağazası "gelmedi" diyor, merkez ise gönderdiler mi göndermediler mi onu bile söyleyemiyor. Bu arada oğluma bu gecikmeden dolayı başka bir mağazadan yeni bir spor ayakkabısı daha almak zorunda kaldım. Mağdur olmak istemiyorsanız mesajımı almışsınızdır sanırım.
SELF-SERVİS;
Ayni gün kendime de ayakkabı almıştım. Neyse ki o problemsiz çıktı. Ayrıca şunuda belirtmek istiyorum. O gün, yani ayakkabıları aldığımız günemi mahsustu bilemiyorum, elemanlar ortalıkta yoktu, kasada bir kişi vardı ve elemanların işlerini müşteriler yapıyordu. Yani koca mağaza, ama içi boştu!...
Saygılarımla.

flo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder