31 Ağustos 2012 Cuma

Silverline

Erenköy silverline showroomuna gittik. Bir adet ankastre fırın ve davlumbaz seti beğendik. Fiyatının 645 tl olduğu ama burada satış yapılamayacağı söylenerek Erenköyde bir bayiiye yönlendirildik. Fiyatın heryerde aynı olduğu ve değişmeyeceğini bir kaç kez teyid ettikten sonra bayiiye gittik. burada aynı ürün 690TL oldu. bayii yetkilisine durumu anlatmamıza rağmen hiç oralı olmadı, kendiniz showroomu arayın ben aramam gibi son derece kaba, kurumsal kimlikli bir yerin yetkilisinin davranışlarından uzak bir tavır sergiledi. Şok bir dedik, sineye çektik ve hatanın büyüğünü yaparak ürünü 690TL'ye aldık. Sonra şok ikiyle karşılaştık! Hangi kurumsal saygın firmada montaj ücretli! Montaja gelen servis yetkilisi(yetkili kelimesini de başka birşey bulamadığım için kullanıyorum) doğalgazın borusu kısa ver 50 TL, kendi getirdiği davlumbazın bilmem neresi uzun, sığmıyor, kesmek için ver 20 TL diyerek bir çeşit montaj ücreti, yolluk,adına her ne derseniz artık, ücreti aldı. Montaja gelen servis sözde yetkilisi montajı nasıl yapmayı umuyordu acaba, üfleyerek mi!! Elbetteki kesecek çakacak, vida sıkıcak v.s. Az daha keserken kolum ağrıdı, doktora gideceğim ver para diyecek diye düşünmedim değil ama neyse ki kendim ortopedi ve tarvmatoloji uzmanı olduğum için Allah'tan bunu çözeriz diye düşündüm! Kısacası hayretler içindeyim! Fiyatlar tutarsız, gözümüzün içine bakarak bize yalancı muamelesi yapılıyor, sıfır montaj ücretli, hem de komik bahanelerle... Dr.Mehmet İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder