31 Ağustos 2012 Cuma

Turkcell fatura itirazı

Turkcell den kontratlı galaxy s3 aldım pısman oldum  60071286 sıcıl numaralı kısı ıle faturamla ılgılı gorustum faturama 60tl gıbı bı tutarda multımedya kullanımından oturu bı tutar yansıtılmıs.
Telefonun ozellıgı olarak 3 kısa mesajdan sonra telefon multımedya mesajına cevırıyormus benım ıse bu konu ıle ılgılı hıc bır bılgım yokken madur durumda kaldım ve bu ucretı mecbur odemem gerekıyormus ve ıtırazı yapılamıyormus böyle bir sacmalık gormedım yıllardır turkcell kullanıyorum.
Bundan sonra kullanmayalımmı yanı dıger hatlaramı yonelelım aynı sekılde bı baksa arkadaısmında basına gelmıs böle bı durum ama arkadasıma multımedya paketı tanımlanıp faturası dusurulmus ama bana bu konuda suanda kımse yardımcı olmuyor.
sonucta multımedya mesajının ucretlı oldugunu bılıpte kalkpta gondermem suan benım bununla ılgılı ıtırazım var
Hıc bır sekılde kabul etmıyorum tarafıma donus yapılması ricadır.

Özge A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder