23 Ağustos 2012 Perşembe

Ttnet bağlantı sorunu

09.06.2012 tarihinde nakil başvurusu yaptığım ttnet internet hattımın naklini ancak 18.06.2012 tarihinde neden gecikme olduğunu sormak amacıyla aradığımda 19.06.2012 tarihinde yaptırabildim. o tarihten itibaren toplamda 11 veya 12 arıza kaydı oluşturma ihtiyacı duyuracak kadar bağlantı kesintisi yaşadım.Her arıza kaydından sonra 3 gün içinde arızanın kapatıldığına yönelik mesaj alıp "nihayet" deyip kontrol ettiğimde genellikle ayal kırıklığı yaşamışımdır. en son 09.07.2012 tarihinde kopan bağlantım bu güne kadar(17.08.2012) ancak sağlanabildi ve ben de ilk iş olarak bu şikayeti dolduruyorum. bu arada bazen arıza kayıtları oluşturmak amacıyla aradığımda resmen "siz %90 şikayet amaçlı aramışsınız" gibi fırça yemeye varan muameleleri önemsemez bile oldum. bu süre zarfında iptal ettirmeyi elbette düşündüm ama 2 yıllık taahhüt olduğu için 300 TL fiyatla karşı karşıya bırakıldım. şimdi internet hizmeti alamadığım zamanların ücreti düşülecek deniyor; peki sadece internet erişimi için kullandığım telefon faturaları ve müşteri hizmetlerini aramak için ödediğim fazladan cep tel. faturam ne olacak. ttnet in adına gerçekten yakıştıramıyorum bu durumu. şu an kesinlikle kararım iki yılı doldurduğum anda telefon ve interneti iptal ettirip cep telefonu kanalıyla internet kullanmaya başlamaktır.

Ersin N.ttnet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder