23 Ağustos 2012 Perşembe

adelet arıyorum

geçen sene 19.000 tl aylık sabit ücretli avea müşterisi oldum 1 ay 19.000 tl geldi 2. ci ay 40.000 tl civarı 3. ay da 40.000 tl civarı gelince bende avea bayine gittim ve hattımı iptal ettirdim bana iptal ettirdiğim için toplu ödeme geleceğini söylediler bende gelsin öderim yeterki kurtulayım dedim.fatura gelmedi ondan sonra bende diğer faturaları hemen ödeyemedim daha sonra avea aradı avukata vermiş bende hemen bir avea bayine gittim ve ödemek istediğini söyledim bayiden ödeyemeyeceğimi ama bankaya gidersem ödeyebileceğimi söylediler vakıfbank zirat vs bir kaç banka saydılar bende hemen ziraat bankasına gittim ve ödedim aradan uzunca bir süre geçrikten sonra avukattan yazı geldi bende ödediğime dair elimdeki dekontu götürdüm icra dairesindeki dosyaya koydum ve borcum olmadığını dlekçeye bildirdim.uzunca bir süre yine ses çıkmadı taakii bu sabaha kadar 15.08.2012 beni mahkeme vermişler 101.000 tl olan ödenmiş meblaya rağmen şimdi benden 573.000 tl talep edildiğini örendim avea müşteri hizmetlerinden bu nasıl adaletsizliktir insanları aptal yerine koyuyorlar kimsenin onlara dokunamayacağını düşünüyorlar bu konuyu beyaz masa başbakanlık ve daha bir çok merciye yazacağım lütfen herkes duyarlı olsun ve bizlerin bu kadar mağdur edilmesine izin verilmesin saygılarımlaaa.....

avea

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder