16 Ağustos 2012 Perşembe

Garanti Bankası Şikayet

garantiElazığ Garanti Bankası Hürriyet caddesinde bulunan bankadan ve bankada çalışan ismini vermeyen müşteri temsilcisinden şikayetçiyim.Beş yıl boyunca garanti bankası ile çalıştım.Defalarca kredi çektim şuan hala bonus kartını kullanıyorum bana sormadan artı hesabımı açıyorlar kapatmak istediğimde bankamıza gelmeniz gerekiyor diyorlar benim şuan bankaya gelemem dediğimde başka imkan yok diyor baya ben dedim bakın daha önce müşteri temsilcisi ile görüştüm o bana faksla da olabileceğini söylemişti bana başka bir müşteri temsilcisini bağlayın dediğimde saatin  on buçuk olmasına rağmen kimsenin olmadığını söylüyor müdürü bağlayın dediğimde müdür yok diyor isminiz nedir dediğimde ismini vermiyor neden vermiyorsun prosedürü bu imiş yani bankasının benim aklım almıyor böyle bir insan nasıl müşteri temsilcisi olur

 

İzzet U.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder