11 Ağustos 2012 Cumartesi

yapı kredi bankası haksız yere hesabıma bloke koyarak sicilimi bozdu..

yapi_kredikonuyu kısaca özetlemeye çalışayım..temmuz ayının ortasında yeşil vd hesaplarıma e haciz yapmış bunu öğrenir öğrenmez vergi dairesine giderek borcumu ödeyerek e haciz i kaldırdım haciz kaldırma maillerini vergi dairesi tarafından bankalara attırdım ve e haciz 2 işgünü sonra kalktı..diğer bankalardaki ve ykb deki haciz kalktı hesaplarım çalışmaya başladı.Bu durumda hacizin kalktığı ve vergi dairesine eft yapılamayacağını belirten banka çıktıları çalıştığım bankalar tarafından vergi dairesine gönderildi ve burada sorun kalktı ama ykb nin haksız blokesi burada basladı vergi dairesinin veya başka bir resmi kurumun hacizi olmadığı halde yapı kredi bankası sanki hesaplarımda haciz varmış gibi hesabıma bloke koymuş ve zamanında otomatik olarak hesabımdan çekilen ihtiyaç kredisi taksitinin çekilmesi engellenmiştir. hesabımda para varken gereksiz yere yapılan bloke sayesinde kredi taksiti zamanında ödenmemiş ve gecikmeye girmiş sicilim bozulmuştur..daha sonra ben bu taksitin ödenmediğini ve hesabımın blokeli olduğunu anlayınca bankaya gittim banka vergi dairesine git dedi vergi dairesine gittim yeşil vergi dairesinde herhangi bir borcun yok bankanın işi hacizi kaldırması lazım diyerek tekrar şubeye gönderildim banka şubesinden HACİZ var diyerek tekrar vergi dairesine gönderildim vergi dairesinde şaşırtıcı sonuçla karşılaştım  ki şudur vergi dairesindeki arşivden ykb bankası hacizin elektronik olarak vergi dairesi tarafından kalktığını ve bu durumda vergi dairesine eft yapılamayacağını vergi dairesine bildirmiş vergi dairesinden bankanın gönderdiği çıktıyı alarak şubeye götürdüm burada dikkat (KENDİ GÖNDERDİKLERİ YAZIYI VERGİ DAİRESİNDEN ALARAK TEKRAR KENDİLERİNE GÖTÜRDÜM} bloke kalktı hesap aktif hale geldi.Şubeden aldığım cevap pardon oldu.kendi gönderdiği yazıyı okumadan işlem yapan bankam sicilimi bozdu. Kendi kendine kafasına göre hesaba bloke koyan     taksiti ödemeyen sicilimi bozan bir bankam var ki Türkiyenin en büyük bankalarından biri ykb...

 

Fatih T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder