18 Ağustos 2012 Cumartesi

teksan sanayi sitesi

Eskişehir Teksan Küçük Sanayi Sitesi J-6 blok 19 nolu dükkanın 2005 yılı Mart ayından itibariyle sahibiyim. Her yıl yönetim kurulunun belirlemiş ve tarafıma bildirmiş olduğu aidatları üyesi olduğumu zannettiğim Teksan Kooperatifine bugüne kadar düzenli olarak ödemesini yaptım.

Haziran ayında benim kooperatif üyesi olmadığım hiçbir söz hakkımın da bulunmadığını öğrendim. Kooperatifin yönetim kurulu başkanıyla yaptığım görüşmede kendisi de sözlü olarak üye olmadığımı doğruladı. Ayrıca site yönetiminin olmadığı, mevcut site içerisinde bulunan (kooperatif üyesi olsun olmasın) tüm dükkanların her türlü yönetimi ve idaresi, aidatların belirlenmesi, tahakkuk edilmesi vs. kooperatif üyelerinin seçmiş olduğu yönetim kurulu tarafından yapıldığı ve yapılmaya devam edildiğini beyan etti. Şimdi ben

1. Hangi kanununa veya neye göre üye değilim.
2. Üye değilsem benim seçmediğim ve üyesi olarak görülmediğim sitede benden hangi kanunun hangi maddesine göre kooperatif olarak aidat alınıyor.

 

Zafer S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder