16 Ağustos 2012 Perşembe

FLO 212 AVM ŞUBESI ÇALIŞANLARININ İŞ BİLMEZLİĞİ VE SAYGISIZLIĞI

flo30.07.2012 tarihinde Flo 212 Avm şubesinden taşlı sandalet aldım, alırken taşlarının düşme durumunda ne yapabileceğimi sordum, öyle bir durumda getirin değiştirme yapılır dendi, bende güvenerek aldım, 15 gün süre zarfında toplamda belki 2 kere giydim o da akşamları 2-3 saat en fazla , malesef tahmin ettiğim gibi taşlarından biri düştü.Dün değiştirmek üzere 212 Flo ya gittim, sandaletin incelemeye alınacağı ancak 15-20 sonra bilgi verileceği söylendi.Kusurun kullanıcı kaynaklı olmadığı çok belli iken prosedür gereği olduğunu iddia edip benden bunu talep ettiler. Alışveriş merkezinin yeri zaten ters oraya gidp gelmek ayrıca külfet aldığım sandalet de zaten 45 TL,dün git gel daha sonra git gel aldığım ayakkabı toptan zarar.Asıl olay bunlardan ziyade kasada ki bayanın ilgisizliği ve terbiyesizliği , koskoca firma nasıl böyle personel çalıştırıyor anlayabilmiş değilim, kendisine bu durumu anlatırken bırakın cevap vermeyi kafasını bilgisayardan çevirip dinlemiyor bakmıyor bile , duvara konuşuyorsun sanki.Müşteri haksız olsa bile bu tavır asla takınılmaz.Böyle terbiyesiz personel çalştırdığına ve böyle hizmet verdiğine göre artık Flo tercih edilmez demekki..

 

 

Melike

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder