9 Ağustos 2012 Perşembe

Galatasaray-Lazio bilet teslimatı şikayeti

Dün gerçekleşen Galatasaray-Lazio karşılaşması için toplamda 250 lira(5 bilet) + 8 lira 3D ödeme masrafı 258 liralık internet aracılığıyla bilet satın almıştım. Ancak etkinlik günü sisteminizden kaynaklanan problemler nedeniyle biletim kesinlikle benim tarafımdan kimlik beyan edilerek ve referans kodu ile basılmamıştır. Bu da yetmiyormuş gibi yaşanan olaylar nedeniyle yetkilileriniz bizlerin kredi kartlarımızı kullanarak satın aldığımız biletlerimizi fırlatarak soygunculuğa yaltaklık etmişlerdir. Bizim paralarımızla alınamayan biletler kara borsacılar tarafından alınarak başkalarına pazarlanmıştır. Bunları çeşitli haber kaynaklarından da teyid edebilirsiniz. 3D secure gişesi olmadığı gibi yalnızca 2 adet gişe açarak insanları madur etmekle kalmayıp yetkilileriniz biletleri saçmaları sonucu 1000 lerce insan madur olmuştur. Kendi maduriyetim için sizden paramın tamamının iadesini istiyorum. Ben bu etkinliğe para ödedim ve öğlen 16.00 dan beri bu kuyrukta beklememe rağmen biletimi alamadım, sizden kaynaklı nedenlerden ötürü çıkan olaylar yüzünden de etkinliğe katılamadım. Bunlar yetmiyormuş gibi arkadaşlarımdan birisi de çıkan olaylarda baygınlık geçirerek hastanelik oldu. Ne biçim bir organizasyondur bu, madem biletleri teslim edemiyorsunuz zamanında, internetten satış yapmayacaksınız ya da etkinlik günü de biletx satış noktalarından internet bileti konusunda yardımcı olacaksınız. Böyle ciddi bir organizatör firmadan böyle birşey beklemezdim. Etkinlikten önce iptal ve iade işlemi gerçekleştirilmesi için dakikalarca telefonda çağrı merkezi ile görüşebilmeyi bekledim ancak sonuç alamadım. Lütfen paramı biran önce iade ediniz aksi takdirde yasal yollara başvuracağımı bilginize arz ederim. Bu konuda en kısa zamanda benimle kontak kurulmasını istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder