16 Ağustos 2012 Perşembe

Turk Telekom

turktelekom1-3071703211 nolu arıza kaydım var. Telekomdan şikayetim var. Bir aydan fazla bir zamandır ev telefonumuz arıza dolayısıyla kesik. Defalarca arızaya kayıt yaptırdık Sorununuz çözüldü diye mesaj gönderiyorlar. Hiç bir değişiklik yok. Telefonumuz gene kesik. Sadece biz de değil komşularımızın bazılarının telefonu da 1 aydır kesik. Sokakta bir gün gelip çalışma yaptılar. Daha da hiç gelmediler. Arızaya bakmak için memurlar daha önce yani sokaktaki çalışmadan önce gelip gitmiştiler fakat arıza sokaktaki hatlarda olduğu için bir şey yapamamıştılar. Kısacası telefonumuz hala kesik. Derdimizi nereye anlatacağımızı şaşırdık. Tabi telefondan dolayı internet bağlantımız da kesik. Çok mağdur durumda kaldık. İlgililer ilgilenseler...
Selamlar Saygılar...

 
Ali S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder