23 Ağustos 2012 Perşembe

Gold Bilgisayar siparişimi göndermedi

Gold bilgisayar internet şubesinden 07.08.2012 tarihinde navigasyon aldım. 09.08.2012 tarihinde siparişim gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım ve siparişimin hazır olduğunu ve kargoya verileceğini söylediler. fakat daha sonra 5 gün boyunca müşteri hizmetlerine ulaşamadım ve siparişim gelmedi. 14.08.2012 tarihinde yani bugün saatlece uğraşmam sonucunda ulaştım ve siparişimin henüz ellerine geçmediğini ve gelince göndereceklerini söylediler ve ben de iptal ettim. 2 saat sonra tekrar beni aradılar ve sipariş verdiğiniz ürün stoklarımızda yok size başka ürün verelim dediler. Bunların hem birbirinden haberi yok hemde 8 gün boyunca beni gereksiz yere oyaladılar.

Artık para iadesi ne zaman yapılır veya yapılır mı bilmiyorum. Böyle bir firma görmedim ve bir daha asla golddan alışveriş yapmam.

Mehmet Ö.gold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder